Poduzetničke kompetencije

Međunarodna konferencija  “Suvremene tehnologije - ključ uspješnosti u ugostiteljstvu”

Korištenjem najsuvremenijih tehnologija u hotelima i restoranima, odnosno svim vrstama ugostiteljskih objekata omogućava se optimiziranje procesa, racionaliziranje troškova, smanjeno opterećenje djelatnika i manje izražena sezonalost zapošljavanja jer se dio pripremnih procesa može planirati i izvršavati izvan glavne sezone i van opterećenja.

Konferencija se organizira kako bi svi uključeni u ugostiteljsku djelatnost imali priliku na jednom mjestu saznati nove trendove i upoznati nove tehnologije koje im mogu pomoći da olakšaju poslovanje, povećaju svoju uspješnost, podignu razinu kvalitete, kreiraju nove ponude, racionaliziraju troškove, zadrže djelatnike i zauzmu ili povise željenu poziciju na tržištu.

Konferencija se održava neposredno nakon završetka glavne sezone u turističkoj godini, a kako bi se lakše mogli rezimirati rezultati i definirati smjerovi te planirati i pripremiti kvaliteniju izvedbu i još uspješnije poslovanje u slijedećoj turističkog godini.

Sudionici uče od najboljih međunarodnih stručnjaka, upoznaju se s dostupim suvremenim tehnologijama, isprobavaju ih i rade projekcije mogućih odabira za unapređenje svojeg poslovanja.

Korištenjem najsuvremenijih tehnologija u hotelim i restoranima, odnosno svim vrstama ugostiteljskih objekata omogućava se optimiziranje procesa, racionaliziranje troškova, smanjeno opterećenje djelatnika i manje izražena sezonalost zapošljavanja jer se dio pripremnih procesa može planirati i izvršavati izvan glavne sezone i izvan vršnih opterećenja.

Prednosti koje izdvajamo:

  • obućenost za rad s novim tehnologijama
  • manja fluktuacija djelatnika, njihovo duže zadržavanje
  • veći prihodi
  • smanjeni troškovi
  • bolje recenzije - veće zadovoljstvo korisnika
  • uspješniji rad, manje propalih investicija i objekaa koji se zatvaraju ili nakon opremanja uopće ne otvore
  • duža sezona
  • veći broj učenika koji se upisuju u ugostiteljska zanimanja

Boljim uvjetima rada i većom profitabilnošću se jačaju poduzetničke kompetencije, poslovni poduhvati u turizmu i ugostiteljstvu bivaju uspješniji, dugoročniji, te se kroz uspješan model involviraju i sve ostale ponude našeg okruženja od dobavljača, izvođača i pružatelja širokog spektra usluga u turizmu i za turizam i ugostiteljstvo.

Na ovoj način involviramo sve segmente društva i gospodarstva u ugostitljsku djelatnost, a za krajnjeg konzumenta stvaramo jedinstveno iskustvo koje ne može naći na na kojem drugom dijelu svijeta, te ga vezujemo za našu ponudu i ostvarujemo preduvjete za uspjeh u poslovanju svih poduzetnika u turizmu i ugostiteljstvu.

KORISNICI:

Krajnji korisnici su svi čiji su predstavnici direktni sudionici kongresa, te dalje sveukupna javnost koja će se kroz medije i strukovna udruženja informirati i izvještavati o aktivnostima sudionika, čime će se javnost senzibilirati za važna ugostiteljska zanimanja, te će to doprinjeti populariziranju istih kao lijepih i poželjnih zanimanja s odličnom perspektivom. Kao posljednji u nizu – krajnji korisnici će biti gosti ugostiteljskih objekata koji će obogatiti ponudu.

KONOBARI, BARMENI I BARISTI, F&B MANAGERI
Povećanje znanja i vještina poslužnog ugostiteljskog osoblja – konobari (Strategija razvoja turizma RH do 2020.: Primjerenost kvalitete ljudskih potencijala, odnosno posjedovanje suvremenih znanja i praktičnih vještina, osnovni je element isporuke kvalitetne turističke usluge i unapređenja konkurentnosti hrvatskog turizma.)
Povećanje poželjnosti konobarskog zanimanja i broja konobara (Strategija razvoja turizma RH do 2020.:  Gastronomija i  enologija – proizvodi s izraženom perspektivom razvoja)

KUHARI I SLASTIČARI, CHEFOVI
Povećanje znanja i vještina ugostiteljskog osoblja –  kuhari / slastičari (Strategija razvoja turizma RH do 2020.: Primjerenost kvalitete ljudskih potencijala, odnosno posjedovanje suvremenih znanja i praktičnih vještina, osnovni je element isporuke kvalitetne turističke usluge i unapređenja konkurentnosti hrvatskog turizma.)

PODIZANJE RAZINE ATRAKTIVNOSTI UGOSTITELJSKIH ZANIMANJA
Povećanje poželjnosti kuharskog / slastičarskog zanimanja i broja kuhara / slastičara (Strategija razvoja turizma RH do 2020.: Gastronomija i  enologija – proizvodi s izraženom perspektivom razvoja)

PODIZANJE RAZINE KVALITETE UGOSTITELJSKE PONUDE
Podizanje razine kvalitete ugostiteljske ponude kako bi se podigla razina Hrvatske kao gourmet destinacije izvrsnosti (Strategija razvoja turizma RH do 2020.: Hrvatska uspješno gradi poziciju jedne od najbrže rastućih mediteranskih gourmet destinacija. Rast i razvoj ovoga proizvoda temelji se na bogatoj gastro-enološkoj tradiciji, rastućoj ponudi ugostiteljskih objekata s vrhunskom ponudom lokalne gastronomije i enologije.)