ELECTROLUX: Posebne mjere i stručna podrška klijentima u krizi poslovanja

Iako su u Hrvatskoj završile pojačane mjere opreza vezane uz koronavirus, mnogi su susreću s posve nepredvidljivim okolnostima u poslovanju. Stoga je Electrolux Professional, predvodnik u industriji koja klijentima nudi opremu za hranu, piće i pranje rublja, u suradnji sa svojim stručnjacima za ugostiteljstvo i prateće djelatnosti, osmislilo niz mjera i podrški kako bi osigurali kontinuitet poslovanja za klijente.

Između ostalog, tu su e- predavanja o pripremi i posluživanju hrane, održavanju rublja, pripremi napitaka i Electroluxovim inovativnim pomoćnim uslugama. Jedna od mjera su i “Dva para očiju”, usluga je kojom servisni tehničari tvrtke klijentima pružiti daljinsku podršku za održavanje, pa i popravak uređaja. Electrolux Professional nudi planiranje i upravljanje zalihama za ublažavanje poremećaja u lancu opskrbe. Više o svemu pronaći ćete na linku: